|
Nieuwsbrief 16 juli 2003
|
|
Beste gebruiker
van mijnWinkel,
Middenin de zomer weer een nieuwsbrief (nummer 11) van mijnWinkel met als belangrijkste
onderwerp de overname van myshop.com. Op 28 mei is hierover een persbericht
verschenen. Dit bericht heeft geleid tot een enorme toemane in belangstelling
voor onze dienst en veel positieve reacties van klanten. Waarvoor dank!
|
|
De onderwerpen van deze nieuwsbrief zijn:
mijnWinkel
neemt myshop.com over
flexibele
layout uitgebreid
taart
voor 10.000 ste / mijnWinkel sponsort 24 uursloop
gratis
abonnement vervalt
in
het spotlicht: lush.nl
|
|
mijnWinkel
neemt myshop.com over
Omdat
mijnWinkel zich, met ruim 800 aangesloten winkels, ruimschoots heeft bewezen,
hebben we een belangrijke stap gezet in de richting van internationale
expansie door de overname van www.myshop.com.
Lees verder persbericht.
Zie media:
telegraaf
nu.nl
emerce
webwereld
admanager
adfoweb
|
|
|
flexibele
layout uitgebreid
De mogelijkheden om winkels met een totaal eigen look-and-feel te bouwen
zijn verder uitgebreid. Het is nu ook mogelijk om het bestelproces zelf
vorm te geven.
Binnenkort meer meer over het zelf beheren van de layout.
Voorbeelden van een flexibele layout zijn:
flexibele artikellijst
flexibel meerinfoscherm
flexibele winkelwagen
flexibele artikellijst
flexibele approval (nieuwe optie)
|
|
|
Taart voor 10.000 ste / MijnWinkel sponsort 24 uursloop
Ter ere van de 10.000 ste aanmelding bij mijnWinkel heeft Durk Jan
op 7 mei een taart overhandigd aan
Frie
Clarijs.
Frie is een winkel met Braziliaanse produkten aan het opzetten.
Verder sponsorde mijnWinkel de 24 uursloop in Apeldoorn.
|
|
|
Gratis abonnement vervalt
Binnenkort vervalt het gratis abonnement. Hiervoor in de plaats komt een abonnement dat 12 euro per jaar kost.
Reeds bestaande winkels kunnen tot 1 januari 2004 nog hun gratis abonnement behouden.
De gratis proeftijd van 90 dagen blijft gewoon behouden voor alle abonnementen.
Hiernaast zijn we bezig met het opzetten van een volledig on-line registratie- en betalingssysteem.
|
|
|
In
het spotlicht: Lush
Een fraai voorbeeld van een nieuwe winkel met flexibele layout is Lush.
Lush heeft 180 winkels wereldwijd waarvan 2 in Amsterdam. Ze
verkopen fresh
hand-made
cosmetics
zoals
bruisballen
voor in bad.
Op de voorbeelden
pagina zijn steeds meer mooie winkels te bewonderen.
|
|
|
In de
volgende nieuwsbrief onder andere:
- flexibele
layouts zelf beheren
- bestellen
zonder cookies
- geautomatiseerde
betalingen van abonnementsgelden
- klantbeheer
(voor B2B toepassingen)
Wij zijn
heel benieuwd naar je reactie en zullen ons uiterste best doen om je zo
tevreden mogelijk te houden. Schroom niet om voor vragen en/of opmerkingen
met ons contact op te nemen (support).
Tot de volgende
nieuwsbrief,
Vriendelijke
groet,
het mijnWinkel team (Durk Jan, John en Henk)
|
|
|
|
|
|