|
|
Nieuwsbrief 15 juli 2002 | |
Beste
gebruiker van mijnWinkel, Voor je ligt alweer de 6e nieuwsbrief van mijnWinkel.
In deze nieuwsbrief een groot aantal functionele uitbreidingen en bovendien enkele
interessante commerciële mogelijkheden.
| |
Flexibele
layout
Factuur-
en afleveradres
Vrij
definieerbare velden
Info
scherm bij elke presentatievorm
Elke
klant € 1000 subsidie?
MijnWinkel
in B2B segment
Backoffice
koppeling met XML | |
Flexibele layout
We hebben goed nieuws: De presentatie van de artikelen in de winkel kan nu volledig
aangepast worden aan de wensen van de klant. Om een indruk te krijgen van de mogelijkheden
hebben wij Wehkamp 1 op 1 nagebouwd (alleen veel sneller). Zie wehkamp.mijnwinkel.nl.
In de toekomst komen er meer standaard presentaties. De eerst 20 professional
klanten kunnen een custom-made layout laten maken voor een eenmalig bedrag van
€ 100. [meer
info] | | 
|
Factuur- en afleveradres
Op verzoek van veel winkeleigenaars hebben we de mogelijkheid toegevoegd om naast
een bezorgadres ook een factuuradres in te laten vullen door de klant. Dit menu
is bereikbaar via de editor van mijnWinkel (tabblad
winkel). | |

|
Vrij definieerbare velden
Veel winkeleigenaars hebben ook gevraagd om klanten extra informatie te kunnen
vragen, bijvoorbeeld een wens bij een kadootje of een klantnummer. In het scherm
'klantgegevens' kunnen nu 2 velden naar keuze toegevoegd worden. Dit menu is bereikbaar
via de editor van mijnWinkel (tabblad
winkel). | |

|
Info scherm bij elke presentatievorm
In elke presentatievorm (lijst-, stapel- en compactpresentatie) kan voortaan een
'meer info' link toegevoegd worden. Via de editor (tabblad winkelafdeling)
is het bijbehorende info scherm in - en uit te schakelen en te configureren. Dit
scherm is ook rechtstreeks te benaderen vanuit een website- of email bericht.
(zie faq vraag 4.4) | |

|
Elke klant € 1000 subsidie?
Voer een haalbaarheidsonderrzoek uit naar de mogelijkheden om via het internet
produkten en diensten te verhandelen. MijnWinkel begeleidt de ondernemer en ondersteunt
dit onderzoek met een professionele webwinkel voor € 1200. Je betaalt in
het eerste jaar dus maar € 200. [meer
info] | |

|
MijnWinkel in B2B segment
MijnWinkel richt zich steeds meer op de zakelijke markt. Momenteel wordt mijnWinkel
ingevoerd als bestelinterface tussen groothandels en producenten, tussen aannemers
en producenten, als order entry systeem voor filiaalorganisaties, en als interface
tussen leverancier en reseller. [meer
info] | | 
|
Backoffice koppeling met XML
Professionele gebruikers koppelen mijnWinkel steeds vaker aan hun eigen administratieve
systeem. Naast de mogelijkheid om de gegevens via een script over te dragen, kunnen
we nu ook de ordergegevens als attachment in XML formaat meesturen. [meer
info] | |

|
| | |
In
de volgende nieuwsbrief:
- kleuren
en maten als keuzeoptie
- klantbeheer
(voor B2B toepassingen)
- bezoekersteller
- direkt
adreslabels printen van elke order
- exporteren
ordergegevens naar Excel
- berekening
verzendkosten op basis van gewicht
- en
nog veel meer
Wij
zijn heel benieuwd naar je reactie en zullen ons uiterste best doen om je zo tevreden
mogelijk te houden. Schroom niet om voor vragen en/of opmerkingen contactmet ons
op te nemen (support).
Tot
de volgende nieuwsbrief, Vriendelijke
groet, het mijnWinkel team (Durk Jan, John en Henk) |
| |
|
|