Nieuwsbrief 15 juli 2002


 

Beste gebruiker van mijnWinkel,

Voor je ligt alweer de 6e nieuwsbrief van mijnWinkel. In deze nieuwsbrief een groot aantal functionele uitbreidingen en bovendien enkele interessante commerciële mogelijkheden.

 


Flexibele layout

Factuur- en afleveradres

Vrij definieerbare velden

Info scherm bij elke presentatievorm

Elke klant € 1000 subsidie?
MijnWinkel in B2B segment

Backoffice koppeling met XML



 

Flexibele layout
We hebben goed nieuws: De presentatie van de artikelen in de winkel kan nu volledig aangepast worden aan de wensen van de klant. Om een indruk te krijgen van de mogelijkheden hebben wij Wehkamp 1 op 1 nagebouwd (alleen veel sneller). Zie wehkamp.mijnwinkel.nl.
In de toekomst komen er meer standaard presentaties. De eerst 20 professional klanten kunnen een custom-made layout laten maken voor een eenmalig bedrag van € 100. [meer info]

 

 


Factuur- en afleveradres
Op verzoek van veel winkeleigenaars hebben we de mogelijkheid toegevoegd om naast een bezorgadres ook een factuuradres in te laten vullen door de klant. Dit menu is bereikbaar via de editor van mijnWinkel (tabblad winkel).

 

  

Vrij definieerbare velden
Veel winkeleigenaars hebben ook gevraagd om klanten extra informatie te kunnen vragen, bijvoorbeeld een wens bij een kadootje of een klantnummer. In het scherm 'klantgegevens' kunnen nu 2 velden naar keuze toegevoegd worden. Dit menu is bereikbaar via de editor van mijnWinkel (tabblad winkel).

 

  

Info scherm bij elke presentatievorm
In elke presentatievorm (lijst-, stapel- en compactpresentatie) kan voortaan een 'meer info' link toegevoegd worden. Via de editor (tabblad winkelafdeling) is het bijbehorende info scherm in - en uit te schakelen en te configureren. Dit scherm is ook rechtstreeks te benaderen vanuit een website- of email bericht. (zie faq vraag 4.4)

 

  

Elke klant € 1000 subsidie?
Voer een haalbaarheidsonderrzoek uit naar de mogelijkheden om via het internet produkten en diensten te verhandelen. MijnWinkel begeleidt de ondernemer en ondersteunt dit onderzoek met een professionele webwinkel voor € 1200. Je betaalt in het eerste jaar dus maar € 200. [meer info]

 

  

MijnWinkel in B2B segment
MijnWinkel richt zich steeds meer op de zakelijke markt. Momenteel wordt mijnWinkel ingevoerd als bestelinterface tussen groothandels en producenten, tussen aannemers en producenten, als order entry systeem voor filiaalorganisaties, en als interface tussen leverancier en reseller.
[meer info]

 

  

Backoffice koppeling met XML
Professionele gebruikers koppelen mijnWinkel steeds vaker aan hun eigen administratieve systeem. Naast de mogelijkheid om de gegevens via een script over te dragen, kunnen we nu ook de ordergegevens als attachment in XML formaat meesturen.
[meer info]

 

  
   

In de volgende nieuwsbrief:

  • kleuren en maten als keuzeoptie
  • klantbeheer (voor B2B toepassingen)
  • bezoekersteller
  • direkt adreslabels printen van elke order
  • exporteren ordergegevens naar Excel
  • berekening verzendkosten op basis van gewicht
  • en nog veel meer

Wij zijn heel benieuwd naar je reactie en zullen ons uiterste best doen om je zo tevreden mogelijk te houden. Schroom niet om voor vragen en/of opmerkingen contactmet ons op te nemen (support).

Tot de volgende nieuwsbrief,

Vriendelijke groet,
het mijnWinkel team (Durk Jan, John en Henk)

vorige nieuwsbrieven, voorbeelden, afmelden, reageer