Nieuwsbrief 16 juli 2003


 

Beste gebruiker van mijnWinkel,

Middenin de zomer weer een nieuwsbrief (nummer 11) van mijnWinkel met als belangrijkste onderwerp de overname van myshop.com. Op 28 mei is hierover een persbericht verschenen. Dit bericht heeft geleid tot een enorme toemane in belangstelling voor onze dienst en veel positieve reacties van klanten. Waarvoor dank!

 
De onderwerpen van deze nieuwsbrief zijn:

mijnWinkel neemt myshop.com over
flexibele layout uitgebreid
taart voor 10.000 ste / mijnWinkel sponsort 24 uursloop
gratis abonnement vervalt
in het spotlicht: lush.nl


 

mijnWinkel neemt myshop.com over
Omdat mijnWinkel zich, met ruim 800 aangesloten winkels, ruimschoots heeft bewezen, hebben we een belangrijke stap gezet in de richting van internationale expansie door de overname van www.myshop.com.
Lees verder persbericht.

Zie media:
telegraaf

nu.nl
emerce
webwereld
admanager
adfoweb


 

flexibele layout uitgebreid
De mogelijkheden om winkels met een totaal eigen look-and-feel te bouwen zijn verder uitgebreid. Het is nu ook mogelijk om het bestelproces zelf vorm te geven.
Binnenkort meer meer over het zelf beheren van de layout.

Voorbeelden van een flexibele layout zijn:
flexibele artikellijst
flexibel meerinfoscherm
flexibele winkelwagen
flexibele artikellijst
flexibele approval (nieuwe optie)


 

Taart voor 10.000 ste / MijnWinkel sponsort 24 uursloop
Ter ere van de 10.000 ste aanmelding bij mijnWinkel heeft Durk Jan op 7 mei een taart overhandigd aan Frie Clarijs.
Frie is een winkel met Braziliaanse produkten aan het opzetten.

Verder sponsorde mijnWinkel de 24 uursloop in Apeldoorn.


 

Gratis abonnement vervalt
Binnenkort vervalt het gratis abonnement. Hiervoor in de plaats komt een abonnement dat 12 euro per jaar kost. Reeds bestaande winkels kunnen tot 1 januari 2004 nog hun gratis abonnement behouden.
De gratis proeftijd van 90 dagen blijft gewoon behouden voor alle abonnementen.
Hiernaast zijn we bezig met het opzetten van een volledig on-line registratie- en betalingssysteem.


 

In het spotlicht: Lush
Een fraai voorbeeld van een nieuwe winkel met flexibele layout is Lush. Lush heeft 180 winkels wereldwijd waarvan 2 in Amsterdam. Ze verkopen fresh hand-made cosmetics zoals bruisballen voor in bad.

Op de voorbeelden pagina zijn steeds meer mooie winkels te bewonderen.


 

In de volgende nieuwsbrief onder andere:

  • flexibele layouts zelf beheren
  • bestellen zonder cookies
  • geautomatiseerde betalingen van abonnementsgelden
  • klantbeheer (voor B2B toepassingen)

Wij zijn heel benieuwd naar je reactie en zullen ons uiterste best doen om je zo tevreden mogelijk te houden. Schroom niet om voor vragen en/of opmerkingen met ons contact op te nemen (support).

Tot de volgende nieuwsbrief,

Vriendelijke groet,


het mijnWinkel team (Durk Jan, John en Henk)

 
vorige nieuwsbrieven, voorbeelden, afmelden, reageer