Abonnementsvormen en standaard opties, uitbreidingsmodules en tarieven |
||||
Snelle zoekmogelijkheden Zelfs met 500.000 producten of meer door een speciale Google-achtige zoekstructuur |
||||
Bestellen en Offertes aanvragen | ||||
Standaard betaalmogelijkheden Dit is o.a. overboeking, rembours en PayPal. Zie onderaan deze pagina voor meer betaalmogelijkheden |
||||
Verzendkosten Dit kan heel uitgebreid ingesteld worden (o.a. per gewicht, land, brievenbus, postcode) |
||||
Beheer producten Vullen en/of updaten van de shop met een Excel sheet of database |
||||
On-line orderbeheer on-line raadplegen van bestellingen en de orderstatus bijwerken. Uitprinten van facturen, pakbonnen en adreslabels. |
||||
Meerdere productlijsten standaard 3 voor basic winkel, 5 voor professionele winkels |
||||
Meerdere zoekingangen 3 voor basic winkel, 6 voor professionele winkels + snelzoeken en menu |
||||
Automatische upload Productlijsten kunnen automatisch worden bijgewerkt |
||||
i-mode winkel Standaard wordt van elke webwinkel ook een winkel gemaakt waarmee klanten vanaf een i-mode toestel kunnen bestellen. |
||||
Backoffice koppeling Koppel de bestelgegevens rechtsreeks aan uw eigen administratie |
||||
Klantbeheer elke klant zijn eigen assortiment en prijslijst optioneel voor de professional winkel B2C |
||||
Eigen layout U kunt de layout zelf aanpassen naar uw wensen, als demo hebben we zelfs wehkamp nagebouwd |
||||
10.000 pageviews per maand meerprijs voor elke 10.000 pageviews extra 10 |
||||
onbeperkt aantal pageviews per maand Hiervoor geldt wel een fair use policy |
||||
taal instelbaar naar keuze kan de winkel in het Nederlands, Engels, Frans, Duits, Spaans of Portugees opgezet worden. Andere talen volgen binnenkort. |
||||
2 of meer talen voor elke taal kan een aparte winkel opgezet worden. |
||||
Snelle e-mail helpdesk uitgebreide online helpdesk, zie www.mijnwinkel.nl/help, met de veelgestelde vragen aan mijnWinkel. Verder bevat vrijwel elk scherm on-line uitleg en bieden wij via e-mail ondersteuning bij het opzetten en onderhouden van uw winkel. U krijgt meestal dezelfde dag nog antwoord. |
||||
Telefonische helpdesk Voor professional abonnementen is het ook mogelijk telefonische ondersteuning te krijgen, hoewel e-mail in de meeste gevallen sneller en efficiλnter is. |
||||
3 maanden gratis uitproberen Zonder verplichtingen kunt u mijnWinkel 3 maanden gratis uitproberen (m.u.v. on-line betalen) In de proefperiode wordt een melding getoond in de winkelwagen zodat klanten zich niet kunnen vergissen. |
||||
Dag en nacht bewaking 24 uur per dag bewaking |
||||
Winkel zonder mijnWinkel banner | ||||
Bepaal uw prijs Geen opstartkosten of kosten per transactie |
||||
Basic Winkel |
Professional Winkel |
Bestelsysteem voor vaste klantengroep |
Losse Internetkassa |
|
PayPal Standaard oplossing om wereldwijd met creditcard te betalen. Aanvraagprocedure |
gratis, aansluiting bij betaalprovider vereist |
gratis, aansluiting bij betaalprovider vereist |
gratis, aansluiting bij betaalprovider vereist |
gratis, aansluiting bij betaalprovider vereist |
Triple Deal o.a. creditcard, eenmalige incasso, rabodirect, internetbankieren, www-bon, moxmo, way2pay. Aanvraagprocedure |
n.v.t. | gratis, aansluiting bij betaalprovider vereist |
gratis, aansluiting bij betaalprovider vereist |
gratis, aansluiting bij betaalprovider vereist |
iDEAL (via ING) |
n.v.t. |
gratis, aansluiting bij |
gratis, aansluiting bij |
gratis, aansluiting bij |
iDEAL Professional (via Rabobank) |
n.v.t. |
gratis, aansluiting bij |
gratis, aansluiting bij |
gratis, aansluiting bij |
n.v.t. | 10 | 10 | n.v.t. | |
Klantbeheer (silver, gold of platinum) | n.v.t. | n.v.t. | 10/20/30 | n.v.t. |
Aangepast bestelproces (kosten per scherm) | n.v.t. | 10 | 10 | 10 |
Sponsorvrij (geen "powered by" linken meer) | n.v.t. | 10 | 10 | 10 |
Bepaal uw prijs Geen opstartkosten of kosten per transactie |